veckan som varit

förr veckans träning såg ut såhär..

måndag: jogg 60 min
tisdag: jogg 30 min, kibox och avslutade med pw i 30 min.
onsdag: jogg 45 min
torsdag: asbra pw i 1 tim o 10 min
fredag: skivstång/konditions pass 75 min, jogg på band 15 min
lördag: spinning 75 min
söndag: pw 60 min

har slarvat med maten och godsaker. är fan inte bra. men en positiv sak är att jag inte känner mig lika plufsig längre och att mina jeans börjar bli lite stora.. till och med mina favoriter.. på gott och ont!

veckan som kommer, eller rättare sagt veckorna som kommer så ska jag sluta äta godsaker helt. röra mer på mig och äta mindre kolhydrater.

idag började jag dagen med en pw i 70 min, sen så joggade jag från max på norr hem i riktigt bra tempo. sprang en liten omväg så det blev en tur på 20 min. var så jävla glad när jag kom hem för det är sån sjuk känsla att det går så lätt. springa har aldrig varit min grej förr, men nu flyter det på som på moln. visst att det är dagar då benen känns som bly, speciellt på morgonturerna. men det är sånna här ggr man får upp hoppet igen. ska springa vårruset som kommer, och då tänker jag starta bland dom första, och jag ska ta mig fan vara en av dom första in också. om jag så ska få springa livet av mig.

träning är livet. oj. sa jag verkligen det där?

:)

apgammal bild, haha.

74 dagar kvar, å fan vad snygg jag ska bli.

kom ihåg.. DET FINNS INGA GENVÄGAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0