6 maj

äntligen fredag!
har haft en sjukt bra morgon. klev upp kvart över 6, cyklade iväg till spinningen kvart i 7. var klar där typ kvart över 8. åt frukost och sen började jag städa som en tok. nu jäklar är det nästintill kliniskt rent hemma o det känns så skönt!

veckans träning har varit bra. i måndags blev det skivstång, tisdag spin, onsdag spin, torsdag skivstång och idag spin.  imorn blir det vilodag, för jag o andré ska till uppsala och mysa om vädret tillåter :) på söndag blir det skiv/spin!

satte på mig mina favvojeans idag, som har suttit som ett smäck. men dom är banne mig stora nu, känns både skitbra och tråkigt. fan dyra jeans :p men men! det är ju ett resultat av träningen iaf. blir peppad!

Heeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0