.

sprang 1 mil på 50 minuter idag. det är en hyfsad tid, varken bra eller dålig tycker jag själv. jag var väldigt nöjd när jag kom hem men när jag börjar tänka efter så är det rätt långsamt. 5 min per km.. på onsdag är det vårruset och det är 5 km, hade först tänkt att springa på 22 min, vilket är 4,4 min per km. jag borde klara att springa på 20 min,  det är 4 min per km. fan jag vill så gärna springa snabbt, vill bara kötta. vilket jag ska göra också, men fuck om jag inte klarar de. hoppas det blir dåligt väder, det är lättare att springa då. på onsdag gäller det, o jag kan knappast påstå att jag har laddat med springning. så, 20 min är väldigt bra om jag klarar de.

hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0