.

är missnöjd över vårruset idag. startade nästan längst fram, och började kuta med dom andra när startskottet gick. och det var just det jag inte skulle ha gjort. jag gick in i väggen totalt.. var tvungen att stanna o gå 2 ggr och kom in på 22,30. pungtid om jag får säga det själv. var svimfärdig när jag kom in. men men, man lär sig av sina misstag och i grund o botten har jag inte väärldens kondition heller. när jag springer så springer jag nästan bara långdistans, och då springer jag inte för att höja pulsen o förbättra konditionen, utan snarare uthållighet. har sagt förr att jag ska börja springa intervaller, och det har jag inte börjat med än. men nu så, nu fick jag en inblick att jag fan lär börja göra det. jag överskattade mig själv och sa att jag skulle springa på 20, det hade varit omöjligt idag. är besviken, men ska göra något åt det. bara att snöra på sig dojorna och börja om från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0