måndag

har precis varit och köpt kort på korpen nu. det blev ett multikort så jag kan träna på alla korpens gym. träffade lina där också, så hon köpte också ett kort så nu blir det träning tillsammans!

har förövrigt varit utan sötsaker hela dagen och det är jobbigt. jag är en människa som går och småäter jämt, och har svårt för att bara ta en godis (eller vad det nu kan vara) ,utan jag proppar alltid i mig, tills jag mår illa. det är det slut på nu. likaså är det slut på matportioner som är alldeles för stora, nu ska jag bli lagom. äta lagom mycket, träna lagom mycket. men må apbra. där vill jag inte vara lagom.

härmade min kära vän josefin med en personligalmenacka, ack så fina dom var! så nu väntar jag tills den kommer i brevlådan :)




kom igen nu mikaela, du kan om du vill. du vill inte sitta här och irritera dig på din egen kropp.

Kommentarer
Postat av: jossis

du är med på min :) på baksidan, men ändå! :)

2012-01-10 @ 09:35:26
URL: http://hurtigsoffpotatis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0